onsdag 3. desember 2014

PAKKEMERKELAPPER

I am busy these days with life, but I will soon be back with a Glitter tutorial for you and of course my 500 Followers Candy!
In the meantime you can look at this I made for Kreativ Scrapping.
The blogpost is in Norwegian, but I hope you will be able to translate it
***

Hei alle sammen!
Jeg håper dere så langt har en fin advent og koser dere med små og store prosjekter ♥

Jeg lager pakkelapper om dagen og storkoser meg med det. Det er akkurat passelig mye å lage til mellom julekaker, litt julevask, handling og kos med barna.
Jeg har laget 4 merkelapper som jeg vil vise dere i dag, hvor jeg har brukt de fantastisk flotte 3d arkene fra StudioLight sammen med de lekre arkene i samme serie.

Bak motivet har jeg brukt en av de flott nye diesene fra Marianne Design som heter Falling Stars

På den første merkelappen har jeg brukt noe herlig skinnende plast som glitrer vakkert og ser ut som snø. Skikkelig herlig effekt! Litt hvit Dabber er det også her og der. Sammen med Seam Binding har jeg brukt litt Tinzel Twine fra Tim Holtz

Her har jeg sammen med et flott bilde fra Maja Design sin nye serie A Gift For You brukt den samme Marianne design diesen som over. helt nydelig.
Neste tag er med nok et 3D motiv fra Studio Light. Disse er bare så nydelige.
Under har jeg brukt en Rub Ons fra Staz.  Dette er en av de nye Jule tekstene. 

Når man bruker Aleene's Glitter Snow og drysser fint glitter oppå gir det en herlig julete 3D effekt!

Neste tag fikk litt snø, litt av en gammel bokside, litt twine og litt ulikt ;)

Juleklem ble teksten ♥
Skikkelig herlig effekt med disse arkene. Jeg har brukt 3 d foam tape, men du kan også bruke 3 d lim med kanskje bedre effekt.

Alle samlet på et brett klare for å festes på pakkene mine til jul ♥

Håper jeg klarte å inspirere dere litt i dag.
Husk vår desember utfordring som er VINTER/GLITTER. Du finner den HER

Ha en flott desember dag alle sammen 
Stor klem fra Jill

4 kommentarer:

MonaV sa...

Du klarte å inspirere meg skikkelig med disse Jill. Ååååå, de er superdelikate og fiiine:):)
Her er det stor liftefare:)

Ha en fin dag kjære deg <3

Hildes kort sa...

Så utrolig flotte pakkelapper...håper de som mottar disse tar godt vare på de :-)
Ønsker deg og dine en flott førjulstid :-)

Kreativelena sa...

Disse pakkelappene var bare så nydelige. Herlig inspirasjon for en som synes juleting er litt vanskelig :-)
Likte spesielt godt hvordan du har bygd de opp, så de ser så "levende" ut :-)

Kreativelena sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.